LG/IF - test diety PODSUMOWANIE s.27

Coś na ząb...

Postprzez Kuba_94 » 2012 07 26 16:15

@bdd2
Toby pisał, że będzie robił masę na IF.

@Toby
Oczywiście, że zdawaj relacje :D Super przemiana 8)
Kuba_94
User
 
Posty: 77
Dołączył(a): 2012 05 14 21:34

Postprzez Spetzu » 2012 07 26 17:06

Super test, najlepsze jest to, że obaliłeś wiele mitów, dodatkowo nie stosując "wspomagania" przez co wszystkie doświadczenia są jeszcze bardziej wiarygodne :). Powodzenia w budowaniu masy i jak będziesz miał chwilę to skrobnij co nieco ;).
Spetzu
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 1746
Dołączył(a): 2010 11 12 21:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez jakobson » 2012 07 26 20:47

To w takim razie do stałej suplementacji to co byś polecił?witaminy i minerały bcaa mono omege ...?
jakobson
User
 
Posty: 157
Dołączył(a): 2010 03 12 16:16

Postprzez Cybuch » 2012 07 26 22:54

Również bym prosił o relację z wyprowadzania i masy ; ))
AFAIR chciałeś też robić test związany z kretą i mlekiem - to na masie?
Limitations are limitless.
Cybuch
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 869
Dołączył(a): 2010 03 07 14:34

Postprzez -TOBY- » 2012 07 27 09:53

Wyprowadzanie z diety - miałem na myśli oczywiście wyprowadzanie z redukcji, na różnych formach IF zostaję chyba już do końca życia :lol:


Etap wprowadzania z redukcji to dla mnie najtrudniejszy czas :!:
Fizycznie bardzo przyjemny, psychicznie już nie :cry:
Dlaczego?

Ponieważ skończyłem się redukować i teoretycznie nie muszę już się pilnować i ograniczać - mogę jeść co chcę i ile chcę, a w praktyce muszę dalej być na ścisłej diecie bo teraz łatwo stać się świniakiem.
Jest takie poczucie, że nie po to tyle się ograniczałem dla efektu, żebym teraz (gdy jest już po wszystkim) dalej się ograniczał.
To walka z psychiką, którą często przegrywam :cry:
Dodatkowo to ciągłe uczucie "wilczego" :lol: głodu (po redukcyjnego) nie ułatwia sprawy...
Najgorsze jest to, ze na wyprowadzaniu nie ma cheat-day-ów i chaet meal-ów :!: Dlaczego? Bo zbyt mały deficyt nie pozwoli już nam na odrobienie tego "kroku wstecz do dobrej formy". Po prostu to co się złapie podczas cheat-day-a na wprowadzaniu już zostanie :cry:

Jestem już po pierwszym tygodniu wyprowadzania z redukcji.
Jem dwa posiłki dziennie, jeden przedtreningowy i jeden po treningowy.
Posiłek 1
Mięso (średnio tłuste) + warzywa + czasami minimalna ilość węgli (do 40g)
Posiłek 2 (potreningowy - tylko na słodko)
Mleko + serki + płatki śniadaniowe + drożdżówki + lody + owoce

Założenia:
Deficyt -10%
2500kcal
Białko: 160g
Tłuszcze: 40g
Węglowodany: 350g
(minimalne ilości aerobów)
Post 16-17h

Praktyka: niestety tak jak pisałem, często w tym etapie przegrywam :cry:
Białko się zgadza.
Tłuszcze - niestety 50-60g
Węgle - niestety 375-400
Nie robię w ogóle aerobów! :oops:

Pierwsze dni w ogóle nie trenowałem. Byłem już bardzo przemęczony tą redukcją, potrzebowałem odpocząć i zregenerować się. Potem kolejne dni to bardzo lekkie treningi (ciężary 50%) czyli odładowanie.

O dziwo po tygodniu w pasie utyłem niecały 1cm (mam teraz 73,5) mimo, że właściwe przeskoczyłem 2 etapy wyprowadzania z redukcji.
Widać, że na LG/IF bezpieczniej można wyprowadzić się z diety redukcyjnej (mniejsze ryzyko zalania się) co bardzo mnie ucieszyło :)

Waga - właściwie bez zmian. Czy to oznacza, że straciłem trochę mięśnia? (bo przecież pas poszedł w gorę o 1cm)
Niestety, ale tak. Liczyłem się z tym, bo w końcu cały tydzień nie trenowałem lub robiłem tak lekkie treningi, że nie były one żadnym bodźcem dla mięśni, a przecież niszczący deficyt dalej jest...

Jak widzicie, wyprowadzenie z redukcji jest trudniejsze niż sama redukcja :!: Ale warto się ze sobą pozmagać i panować nad sytuacją - dzięki czemu można wypracowane efekty utrzymać na cały rok :wink:


cybuch
kreatyna i mleko - w sowim czasie :wink:

jakobson
omega-3, witaminy-minerały w okresie zimowym, teraz pchaj w siebie świeże owoce i warzywa, jak jesz posiłek przedtreningowy to nie trzeba już żadnych aminokwasów.
-TOBY-
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 491
Dołączył(a): 2009 03 13 15:22
Lokalizacja: Kraków/Kielce

Postprzez Lukasz831 » 2012 07 27 11:03

Zastanawiam się czemu dałeś posiłek przedtreningowy z tego co widzę po ludziach to właśnie stosujący 1 przedtreningowy bardziej ich zalewa niż mnie jedzącego dopiero po treningu z tym, że jestem ekto co może też być zaletą, że nie łapię tak mocno fatu. No chyba, że stosujesz ten pierwszy posiłek by nie brać bcaa/eaa.
Lukasz831
User
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2012 07 09 14:58

Postprzez -TOBY- » 2012 07 27 11:11

Łukasz831

Oszczędność na eaa/bcaa to jeden z powodów, ale nie najważniejszy.

Głównym powodem jest moja psychika :!: Pozwól mi zjeść w obu posiłkach węglowodany, a zjem ich 300-400g w każdym i ciężko mi będzie się pohamować! :oops:

A tak wiem, że w posiłku 1 nie mam węglowodanów i mogę jeść właściwie tylko mięso i warzywa, a nad tym jestem w stanie zapanować :wink:


Ps
W następnych etapach wyprowadzania z redukcji obydwa posiłki będę już po treningu (za 3-4 tygodnie).
-TOBY-
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 491
Dołączył(a): 2009 03 13 15:22
Lokalizacja: Kraków/Kielce

Postprzez barwol » 2012 07 27 13:24

średnio tłuste mięso może być to schab z wieprza? w jakich ilościach białko w pierwszym posiłku dajesz? warzywa do oporu?
BornToBeWild
barwol
User
 
Posty: 44
Dołączył(a): 2012 03 12 11:46
Lokalizacja: ZeroDwaDwa

Postprzez Spetzu » 2012 07 27 13:31

Toby co do ćwiczenia na czczo, też stosowałem bcaa tak jak zalecał Martin ale wczoraj trochę poszperałem w internecie, bo nie dawało mi to spokoju i znalazłem dość ciekawy artykuł:

http://www.gulfcoastpersonaltrainingllc.com/why-supplementing-with-branched-chain-amino-acids-bcaa-pre-workout-will-be-detrimental-to-fasted-training/

Osobiście przestałem stosować bcaa przed treningiem w okresie postu (obojętne czy jest to siłownia, bieganie czy sprinty+WOD), zostawię chyba tylko niewielką porcję po treningu i zobaczę co z tego wyniknie :).
Spetzu
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 1746
Dołączył(a): 2010 11 12 21:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez zapomnialemhasla » 2012 07 27 13:32

Ja w ogóle nie stosuje żadnych suplementów.. Bcaa itp
Duży bład robie Toby ?
Masz już plan treningowy na mase?
zapomnialemhasla
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 2012 07 05 12:12

Postprzez symmetryenthusiast » 2012 07 27 15:15

Tobiasz, ja mam pytanie.

6h żywienia, 2 posiłki .... zrobiłbym tak,

15 - 25% PREWO
17-18 trening
tutaj jest okienko na wypoczęcie i przygotowanie jedzenia
19 - 75% POSTWO
21 - do tej pory wszystko musi zostać zjedzone

Pozatym jakie masz podejście do cukrów prostych ??? jestem byc może w stanie wyciągnąć około 230WW złożonych, ale zostaje mi jeszcze 300 do zrobienia !!! razem 530WW. Boje się, że ten cukier wszystko psuje ... bo byłem półtora miesiąca na LG i przez te cukry na końcu już nie wycinało. W ogóle co sądzisz o owsiance jako podbiciu insuliny po treningu ?? Przyjąłem +20/-20 ze względu na teścia i baardzo wyczerpujący trening FI gdzie idę koło 35 kg w podstawowych ćwiczeniach.

Pozdro, robisz dobrą robotę :)
symmetryenthusiast
User
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2012 07 25 16:29

Postprzez joz1234 » 2012 07 28 13:49

a po co ci te wyprowadzenie z diety skoro nie miales jakiegos duzego bilansu na minus to co panikujesz ;/ strata czasu lepiej od razu masuj ,a pozatym piszesz ze w tydzien straciles jakies miesnie co raczej malo mozliwe a pozatym nie jest do stwierdzenia bo waga 1 kg w ta czy w tamta nic nie znaczy
joz1234
User
 
Posty: 40
Dołączył(a): 2012 05 29 17:32

Postprzez zapomnialemhasla » 2012 07 28 14:09

Przy takim BF myśle, że znaczy
Tymbardziej ze ważone zawsze na czczo
zapomnialemhasla
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 2012 07 05 12:12

Postprzez KonradF » 2012 07 29 00:04

,a
KonradF
User
 
Posty: 78
Dołączył(a): 2012 07 13 15:20

Postprzez tommy80 » 2012 07 30 12:45

Spetzu dzieki za info na temat bcaa , wywalilem je momentalnie i trenuje na czczo , a wiecie moze cos na temat Efedryny i jej wplyw na insuline- Toby , Spetzu?
tommy80
User
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 2009 11 10 01:26

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Dieta

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości