Rozpiska tygodniowego treningu, głównie bary na masę/siłę

Tylko dla najtwardszych...

Rozpiska tygodniowego treningu, głównie bary na masę/siłę

Postprzez worenus » 2010 08 03 13:40

Siema,

Mam 23 lata, staż 3 lata z przerwami, waga 82kg, wzrost 180 cm. Proszę doświadczonych o tygodniową rozpiskę na 4 dni treningowe.

Cel: Masa mięśniowa

Mam problemi z barkami (nie mogę ich ruszyć) proszę o rady. Z czym najlepiej łączyć barki?

Kuracja: Animal M-Stak, Odżywka białkowa, Aminokwasy. Potem cykl na Animal TEST.
Podążaj szlakiem swojej zwierzęcej natury.
worenus
User
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2010 08 03 13:06
Lokalizacja: Kraków

Postprzez yellow3 » 2010 08 03 13:43

napisz dotychczasowy trening
donJAZYResko napisał(a): Generalnie wino nie może być długo otwarte. Cały urok tego trunku...
yellow3
User
 
Posty: 1232
Dołączył(a): 2005 09 15 22:46
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez worenus » 2010 08 03 14:04

Od maja nie ćwicze. Planuje wrócić. Dotąd ćwiczyłem wg dwóch rozpisek (mieszałem je co 2-3 miechy) :

1.

Poniedziałek: Nogi
Wtorek: Klata + plecy
Środa: wolne
Czwartek: Barki
Piątek: Biceps + triceps
Sobota i niedziela: wolne


2.

Klata + biceps
Plecy + nogi
Barki
Triceps + przedramiona


Potrzebuje rozpiskę dobrego treningu ze szczególną uwagą na bary. pzdr!
Podążaj szlakiem swojej zwierzęcej natury.
worenus
User
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2010 08 03 13:06
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Russel » 2010 08 03 15:02

5-10-20
Russel
Pomocnik - USA & Polish Muscle
Avatar użytkownika
 
Posty: 3168
Dołączył(a): 2005 07 08 10:32

Postprzez worenus » 2010 08 03 15:10

"5-10-20" to jest ilość powtórzeń w seriach?


[/quote]
Podążaj szlakiem swojej zwierzęcej natury.
worenus
User
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2010 08 03 13:06
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Armani » 2010 08 03 15:19

Armani
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 416
Dołączył(a): 2009 08 06 18:13

Postprzez styka92 » 2010 08 08 10:34

yellow3 napisał(a):napisz dotychczasowy trening


Yellow3 chodziło o rozpiskę obecnego treningu na barki, a nie jak rozkładasz partię w ciągu tygodnia :wink:


5-10-20 spoko opcja na barki, gdy to Ci nie podejdzie to połącz klatka+barki, u wielu osób takie połączenie spowodowało, iż barki ruszyły do przodu :wink:
styka92
User
 
Posty: 1221
Dołączył(a): 2009 04 08 22:58

Postprzez cineq » 2010 08 09 15:06

styka92 napisał(a):
yellow3 napisał(a):5-10-20 spoko opcja na barki, gdy to Ci nie podejdzie to połącz klatka+barki, u wielu osób takie połączenie spowodowało, iż barki ruszyły do przodu :wink:


Potwierdzam-klatka+baki=konkret ;)
cineq
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 240
Dołączył(a): 2010 05 20 00:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez DareDeejay » 2010 08 10 19:04

cineq napisał(a):
styka92 napisał(a):
yellow3 napisał(a):5-10-20 spoko opcja na barki, gdy to Ci nie podejdzie to połącz klatka+barki, u wielu osób takie połączenie spowodowało, iż barki ruszyły do przodu :wink:


Potwierdzam-klatka+baki=konkret ;)



I ja potwierdzam :!: miałem problem z barkami, najpierw pomogło 5-10-20 a za drugim razem połączenie klatka+barki
DareDeejay
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 154
Dołączył(a): 2009 10 04 21:10
Lokalizacja: Obywatel świata

Postprzez Deceiver » 2010 08 10 19:31

mi pomoglo wyciskanie na plaskiej na submaxach, cwiczenie 2 razy w tygodniu z radykalnie zmniejszona objetoscia, duzym ciezarem w przedziale powtorzen 4-6. serio, jakis dziwny jestem %-)
mateuszlukasiewicz napisał(a):najchetniej to bym za twoj jezor cie kurwa w piecu spalil zebys powoli w eko groszku splonoal

WallEast napisał(a):Jakiś Arab proponował za kanał 50k $ i też się na to wyjebałem :) To już bym był prawdziwą szmatą, bo to tak jakbym sprzedał samego siebie.
Deceiver
Natural User
Avatar użytkownika
 
Posty: 8602
Dołączył(a): 2009 05 28 10:31

Postprzez kachas » 2010 08 11 08:10

Dec nie jesteś wcale jakiś dziwny, to normalna reakcja organizmu na trening z dużymi ciężarami. Jeżeli ktoś chce mieć duże barki, bicepsy czy cokolwiek musi w swych rocznych planach treningowych wprowadzić periodyzację masowo siłową. Gdy cały czas jedziemy na masę to nie ma chuja zastój będzie nieunikniony. Podnosząc duże balasty 3x3, 2x5 w takich ćwiczeniach jak Mc, przysiady, podrzut, wiosło, dipsy z obciążeniem, wyciskanie żołnierskie itd. budujemy siłę która w przyszłych treningach masowych będzie właśnie kluczem do rozwoju naszej masy mięśniowej. Tak ja to widzę.
Piję by osłabić bestię, którą stworzyłeś. To dla Ciebie niosę śmierć mój Panie.
kachas
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 1266
Dołączył(a): 2010 05 03 11:27
Lokalizacja: kołobrzeg

Postprzez Deceiver » 2010 08 11 12:08

szczerze kachas to po tym treningu trojbojowym nigdy juz nie wroce do kulturystycznego splita, najwyzej przed jakimis zawodami jak kiedys mi sie zdarzy wystartowac. coraz bardziej sklaniam sie ku silowym programom, 5-3-1, boring but big. podstawy, malo cwiczen, mala objetosc, duze ciezary, dlugie przerwy...
mateuszlukasiewicz napisał(a):najchetniej to bym za twoj jezor cie kurwa w piecu spalil zebys powoli w eko groszku splonoal

WallEast napisał(a):Jakiś Arab proponował za kanał 50k $ i też się na to wyjebałem :) To już bym był prawdziwą szmatą, bo to tak jakbym sprzedał samego siebie.
Deceiver
Natural User
Avatar użytkownika
 
Posty: 8602
Dołączył(a): 2009 05 28 10:31


Powrót do Trening

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości