Trening masa jakosciowa

Tylko dla najtwardszych...

Trening masa jakosciowa

Postprzez mario_ps » 2011 05 01 20:15

prosze o opinie treningu bo nie wiem czy wszystko gra.
Poniedzialek Biceps, triceps, lydki
wtorek nogi
sroda wolne
czwartek klatka tric
piatek plecy lydki
sobota barki biceps

POniedzialek:
bic
-uginanie ze sztangielkami na stojaco 2x10
-sztanga modlitewnik 3x10-12
- uginanie ze sztanga 7x8-12
tric
-wyciskanie wasko 3x10
-sciaganie drazka podchwytem 3x8-10
-francus lamana 7x 8-12
Wtorek
Nogi
-przysiad ze sztanga na kaltce 4x10-12
wyprosty 4x10-12
-uginanie nog lezac 3x10
-wykroki 4x10-12
-suwnica 7x10-12
Czwartek
Klatka
-wyciskanie sztangi skos 2x10-12
-wyciskanie sztangielek na plaskiej( ulozenie sztangielek rownolegle do siebie ze wchodzi srodek cyca nie wiemjak nazwac te cwiczenie) 3x10-12
-wyciskanie sztangielek skos 2x10-12
-przenoszenie sztangielki 7x8-12
triceps
-unoszenie sztangielki w opadzie 2x10-12
-sciaganie linek 7x10-12
Piatek
plecy
-sciaganie drazka do klatki 3x10-12
-wioslowanie sztangi 4x8-12
-wioslowanie sztangielki 3x 8-6
-MC 12/10/8/4
-sciaganie drazka z bramki do brzucha 7x10-12 (nie wiem jak nazwac to cwiczenie(
kaptur sztangielki przodem i smith tylem 3 x10
sobota
-wznosy sztangi przed siebie 3x10
-wznosy sztangielek w opadzie 3x10
-wyciskanie sztangielek 3x10-8
-wyciskanie na smithie z klatki 2x12
-wznosy sztangielek bokiem na siedzaco 7x 12-8
bic
-unoszenie sztangielek siedziac na lawce skosnej 3x12
uginanie ramion na wyciagu z dolu 7x 12-8
mario_ps
User
 
Posty: 119
Dołączył(a): 2010 10 23 00:09

Postprzez Spychu1920 » 2011 05 01 22:19

jesli bawisz sie w FST-7 na ktorym ja kompletnie sie nie znam to wybacz za taka krytyke:

Ja bym nogi dal w pn, po wolnym dniu, potem we wt lapy. W czwartek zrobilbym sama klate, przecierz triceps masz juz w planie, a Ty chcesz go robic 2 raz i to po treningu klatki gdzie i tak juz bedzie zmasakrowany...
W sobote tego bicepsa tez bym sobie odpuscil. Rozumiem ze lapy sa twoim priorytetem ale wiecej nie zawsze oznacza lepiej. W moim przypadku zmniejszenie do 8 serii na biceps w tygdniu dalo pozytywne efekty ale koniec koncow pruboj, musisz to sam wybadac.

w pn: 12 serii na biceps?? radze dac po 3 serie na kazde cwiczenie, z tricem tak samo, przy 7 serii francuza bedziesz czuc tylko stawy lokciowe zamiast trojglowego.

wt: 22 serie na nogi?? rozumiem masa jakosciowa ale chlopie... 14-16 serii wystarczy, na poczatek male rozgrzewanie stawow na prostowaniu ud , potem przysiady 4 ciezkie serie (liczac bez rozgrzewkowych) na koniec suwnica lub wykroki .

klatki juz w ogole nie rozumiem, masz maks po 3 serie wyciskania i az 7 serii na przenoszenie sztangielki za glowe wtf??

plecy: ogolnie postawilbym na wieksza intensywnosc niz objetosc...

co do barkow to zaczynalbym od wszelkiej masci wyciskan, na koniec przyciaganie sztangi itp.

To jest tylko moja opinia :) zrobisz jak chcesz
GET COMFORTABLE BEING UNCOMFORTABLE
Spychu1920
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 2566
Dołączył(a): 2009 07 19 15:56
Lokalizacja: Chorzow

Postprzez Adu » 2011 05 01 23:08

Jakiś taki nieuporządkowany ten trening 3 dni ostrego treningu pod rząd to opcja moim zdaniem dla zawodowców. W Twoim przypadku przypuszczam, że 2 dni na odpoczynek w tygodniu to za mało. Proponuję trenować Pn Wt Czw Pt a odpoczywać w środę i weekend.

Pn: Klata Triceps/brzuch
Wt: Plecy Kaptury/brzuch
Śr: wolne
Czw:Barki Biceps/brzuch
Pt: Nogi Przedramię/brzuch

Przyjmij podstawowe ćwiczenie na każdą grupę mięśni jako priorytet i rób je zaraz po rozgrzewce. Zarzucając duże klamoty i pilnując poprawnej techniki wykonaj 5 serii po 6 powtórzeń.

np.
Klatka: wyciskanie na płaskiej
Biceps: uginanie przedramion ze sztangą
Barki: wyciskanie sztangi zza głowy

Chodzi mi po prostu oto żebyś wykonywał podstawowe ćwiczenie na daną grupę mięśni jako pierwsze. Wykonasz dobrą robotę czyli zrobisz te 5 serii po 6 powtórzeń zarzucając duże klamoty i później robisz jeszcze 2 ćwiczenia 4 serie po 8-12 powtórzeń innych ćwiczeń i wystarczy.
Jak będziesz zapierdalać a nie marnować czas na gadanie z kolegami albo zbyt długi odpoczynek myśląc, że nie dasz jeszcze rady(zobaczysz, że okaże się że dasz) zrobić kolejnej serii. To będzie dobrze pozdro.
radość życia a nie wyścig, człowiek bratem a nie wilkiem ...
Adu
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 268
Dołączył(a): 2007 05 11 13:56

Postprzez mario_ps » 2011 05 02 10:12

mi sie wydaje,ze jest wszystko ok przeciez ten rozklad treningu byl rozpisany jako trening glowny w temacie fst-7. usune z treningu jedynie tego tricepsa z treningu klatki i bica z treningu barkow reszta zostanie bez zmain
mario_ps
User
 
Posty: 119
Dołączył(a): 2010 10 23 00:09

Postprzez Spychu1920 » 2011 05 02 11:11

Jak juz pisalem zbyt duzo serii w niektorych cwiczeniach. Ile zamierzasz to ciagnac?
GET COMFORTABLE BEING UNCOMFORTABLE
Spychu1920
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 2566
Dołączył(a): 2009 07 19 15:56
Lokalizacja: Chorzow

Postprzez mario_ps » 2011 05 02 12:02

zobacze mysle ,ze z 8 tyg jak bedzie ok to bede ciagnal dalej, ilosc seri nie jest jakas mega wielka zreszta jestem teraz na bombie, wiec nie powinno cokowliek sie palic
mario_ps
User
 
Posty: 119
Dołączył(a): 2010 10 23 00:09


Powrót do Trening

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: pitbull9 i 3 gości